петък, 4 май 2012 г.

Преместване в София, страната и чужбина




След дълъг живот с родителите си, дойде време да заживея сам.. Имах средства, сигурна работа и намерих подходяща квартира в близост до работното ми място. Дойде въпроса как да преместя част от мебелите, леглото ми (което е доста голямо) и всичките останали вещи.
Естествено, това няма как да стане с личния ми автомобил затова поразрових за фирми. В интернет е пълно с фирми, които предлагат помощ при преместване, но въпроса бе коя от всичките да избера ? Приятели ми препоръчаха Mestim.com и лично ме запознаха с управителя.
Бях доволен от отношението и реших да ги пробвам. Бях проучил цените в тоя бранш и останах доволен от цената, която предлагат. Като цяло пиша 6 на компанията и ако се премествам за в бъдеще (дай боже в собствено жилище) отново ще изпозлвам услугите на тази компания.

Няма коментари:

Публикуване на коментар